WICK'D Candles & Home Decor produce şi comercializează creaţii proprii: lumânări din ceară de soia turnate în recipiente create manual din beton și tablete de ceară parfumată de soia. Fotografiile folosite pentru promovarea produselor și serviciilor sunt cu titlu informativ. Produsele WICK'D Candles & Home Decor sunt realizate manual, de aceea micile diferențe între imaginea produselor pe website și produsul real nu pot fi considerate defecte.
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la data în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului achiziționat, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Potrivit OUG nr 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
În cazul în care Cumpărătorul dorește exercitarea dreptului de retragere din Contract, acesta este obligat să completeze online formularul de retur ce se regăsește la adresa https://www.wickd.ro/formular-retur sau utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail.
În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat, pe cât posibil în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului, cu eventualele cadouri și documentele care l-au însoțit.
În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma rambursată în urma returului va fi cea achitată de Cumpărător la plasarea comenzii, sumă ce include și taxa de transport.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea va fi returnată după cum urmează:
– pentru Comenzile achitate cu Card Online, prin returnarea sumei pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate cu Ramburs, prin virament bancar într-un cont bancar ale cărui date vor fi puse la dispoziție de către client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
– pentru Comenzile achitate cu Ordin de Plată, prin virament bancar într-un cont bancar ale cărui date vor fi puse la dispoziție de către client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei), deschis pe numele titularului de factură.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea Bunului returnat.
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acestuia i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumpărătorul poate doar să miroasă o lumânare pentru a testa aroma, nu să o aprindă.
Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca produse noi (lumânare aprinsă, Bun deteriorat), ne rezervăm dreptul de a nu returna contravaloarea produsului.
Dacă produsele au ajuns sparte vă rugăm să le fotografiați/filmați cât de repede puteți și să ne trimiteți pozele pe email la support@wickd.ro
În cazul în care un Bun comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Cumpărătorul asupra acestui fapt. În cazul în care Comanda este achitată, contravaloarea Bunului împreună cu valoarea taxei de transport va fi returnată în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului. Rambursarea va fi returnată după cum urmează:
– pentru Comenzile achitate cu Card Online, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate cu Ordin de Plată, prin virament bancar într-un cont bancar ale cărui date vor fi puse la dispoziție de către client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
Bunuri pentru care nu se asigură dreptul de retragere
Bunurile personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).